FINISHED.

Puh!

Dagen började med en latte på Espresso house med en väldigt nära vän men som jag tyvärr itne träffar så ofta längre. Vi gick runt lite i stan och jag fick med mig två bandeau bh:ar  från Bik Bok hem. Efter att jag kommit hem har jag bara jobbat med min kalender, ska visa er resultatet senare, tycker själv att det blev ganska snyggt.

Gud jag är för trött för att srkiva, det dunkar i mitt huvud. Med mitt låga blodtryck känns det som att jag ska svimma, har därför gjort mig lite kall saft och spelar lugnt Rasmus Seebach i bakgrunden, samtidigt som jag städar mitt rum. Man måste göra plats för alla läxor som kommer att bli...

Lite bilder från idag!


Caffé Latte.


Vi var tvungna att dela på en mudcake, blev hungriga men en är ju för mättande. ;)


Min söta vän Josefin!


Kommentarer
Postat av: Joseé

Lät som en lyckad dag :) Allt bra med dig idag då? :)

2010-08-25 @ 15:02:05
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0