Rainy evening.

Vi bestämde oss för att dra in till Hoffmaestro, vad gör det när vi fick komma in gratis plus gå före alla andra i kön? Då kan man vara där inne lika lite som länge, vad man än känner för.

Det var okej, jag tyckte det var mysigt att stå under ett paraply med en av mina bästa vänner, snacka, skratta åt folk och titta på snygga killar. Att musiken var där var bara pluspoäng, det var stunden som var så bra. Till slut blev det lite kallt, lite väl blött och vi bestämde oss för att ta bussen hem.

Hoppas att ni också haft en trevlig fredags kväll!



Bilden är tagen av Mikael Aldén, www.mikaelalden.se 

Tänkte bara visa en bild från i onsdags när jag plåtade lite med min bror. (Eller lite och lite, 3 ½ timmar i streck fotade vi..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0