Ridinspirerat mode?

Någon vecka innan jag åkte till Turkiet den 16 Juli, såg jag tröjan som är på collaget här nedan. Fastnade direkt, men ska man iväg får man spara på sina pengar. Men den finns fortfarande kvar i huvudet på mig, 299 spenn på Lindex!

Jag har fått för mig att detta kommer att bli en hästinspirerad höst. Överallt i Zara butikerna hittar du byxor, jackor och tröjor som ser ut som ridkläder och inte minst ser man kläder med just läderlappar på. Jag gillar det. Starkt. Det är skitsnyggt att kompletera ett par lårhöga stövletter med en ridinspirerad jacka och svarta basplagg.


foto av Lindex. Som sagt, endast 299 kr.

Tips:
Denna tröja gör sig bäst i stor storlek, men om jag inte minns var den ganska stor i de små storlekerna från början så jag kan säga att man inte behöver ta den i storlek L/XL, om man inte har det då. Denna matchar du bäst med svarta nylonstrumpbyxor och ett par tuffa boots, höga som låga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0