More gifts!


Underbar turkos ring från Raglady, Friis & Company.


Ett utmärkt smyckesträd, mitt smyckesskrin och "smyckeskvinna" håller inte så mycket mer.


Alla som känner mig vet att detta är mina favoritprodukter när det kommer till kropp och skönhet. Perfekt!


Ännu mer från Body Shop, med alla produkter sen innan plus dessa jag fick på julafton har jag så mycket att jag inte vet hur jag ska göra av med allt. Det löser sig nog, det är ju så underbara produkter, haha!


"You rock", även en liten hälsning och autograf i som mamma fixa. ;)


Lite nytt och fräscht att pyssla med, måste sätta igång med mitt nagelintresse igen. Gnistan har varit försvunnen nu under hösten och vintern tyvärr..


SATC 2, ofc. Den måste man ju ha, perfekt att kolla på när man behöver muntras upp, när det är tjejkväll eller när man är sjuk! Plus en CD-skiva med danske artisten Christian Brons, även en vän till min kusin och hennes kille. Han är grymt bra!


Okej, jag måste erkänna, jag har smygkollat lite i den... men ska försöka hålla tassarna borta så länge som möjligt, vill helst läsa den i Thailand.. hoppas att den är lika bra som 1:an, som jag älskar.

+ ett nytt i.d. bare minerals puder-foundation att ha i förvaring. Har alltid ett i lager när det nuvarande tar slut. Nu har de också gjort om funktionen på burkarna så vi får se vad jag tycker om den nya "förpackningen".

TACK min underbara familj och släkt!

Har mycket mer att visa, men det tar vi imorgon! Ska gå till sängs nu, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Emy

Hej din blogg är så fin! Hur har du gjort för att få rubriken understryken? Tack på förhand :)

2010-12-27 @ 09:25:13
Postat av: Emma

haha, jag har kollat igenom dina julklappar och vi har fått väldigt mycket likadant, tyckte dte var lite halvroligt ;)

2010-12-27 @ 09:49:57
URL: http://emmazzeta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kostar en sådan burk från bodyshop?

2010-12-27 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0