A long day

Vilken lång dag, tur att jag la mig i tid igår kväll. Först hade jag träning som vanligt tidigt på lördag morgon, klagar inte, sedan var det snabba ryck in till stan, som tur var fick jag skjuts. Idag har jag varit och "provjobbat" på en smyckesbutik här i Göteborg. Jag har parktiserat i denna butik 2 gånger tidigare men nu håller jag alltså på att lära mig mer för att sedan börja kunna jobba extra hos dom.

Jag ska vara där nästa lördag också, det är så fruktansvärt mycket att lära sig, man kan alltid lära sig något nytt om smycken. Jag måste bli mer självsäker och tydlig med kunderna, det är ju svårt för mig då jag inte kan alla frågor de ställer osv. men jag gör mitt bästa och nästa lördag ska jag slå mina arbetsgivare med häpnad. ;)


Medero Smyckekonst ligger i Viktoriapassagen i Göteborg.

Nu ska jag fortsätta att skriva upp krav/mål som jag har på mig själv tills nästa lördag, sedan blir det en go middag! Ha superbra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Hej! Jag har en fråga och skulle bli jätte glad om du ville svara.



Jag är 13 år gammal och vill gärna bli modell. Jag undrar hur jag ska göra. Har du nåt tips på nån man kan skicka in bilder till eller hur är det egentligen man gör. JAg kanske är lite efterbliven :/



Hur gjorde du för att bli modell?



Och förresten hur small måste man vara ungefär? :)

2010-11-27 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0