It takes time to learn and get better.

Började att göra en kladdkakssmet, medans jag hällde den i muffinsformar insåg jag att det knappt räckte till 12 muffinsar. Och vad ska en familj på tre personer göra med 12 muffinsar? Jag menar det räcker typ till 3 fikor om man känner för att äta två vid första smakprovet.. Så jag ställde mig och gjorde en till omgång smet. Nu står de i ugnen, vackra och utsökta som dom är! (Hoppas jag!..) Ha fin måndagskväll, med detta sagt får ni även dagens här nedan!







NY kofta - malmö/gina tricot
NY keps - malmö/Lindex
over knees - åhléns
gammal skinnjacka - gina tricot
gammal pälsväst - moltan
boots - björn borg
väska - bianco

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Haft en bra helg sötnos?=)

2010-11-08 @ 18:42:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara att du fortsätter blogga, du din skönhet, kan bli riktigt stor inom bloggvärlden.. tro mig

2010-11-09 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0