Simple


urgamla skor från jag vet inte vart, gamla jeans, cape - hm, t-shirt - gina tricot och halsband från åhléns

Så blir det vissa dagar i veckan. Enkelt och kanske lite tråkigt. Jag gillar mest sommaren och hösten när det kommer till mode. Vintern är så fruktansvärt kall att man måste klä sig i fula, stora vinterjackor och jeans hela tiden så att man inte fryser ihjäl. Ibland kan jag tro att jag bor på antarktis eller något liknande. Brr.

Nu måste jag sova, har suttit uppe och skrivit en romantisk 3-rättersmenu i svenskan, behöver sömn nu känner jag. I måndags slutade det med en rejäl försovning p.g.a. att jag inte la mig i tid. Jag är som ett barn när det gäller sömn, jag vet, haha. ;)

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26 @ 14:12:52
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0