Time for some real happiness

Ni kan inte ana hur bra mitt liv är just nu. Man måste få säga och dela med sig av sina lyckliga dar lika mycket som man delar med sig av de sämre delarna av livet, vi ska sprida ut glädje och därför måste jag få ur mig lite lycka till er.

Jag har 3 modelljobb väntandes på mig, fick ett till idag som jag berättar mer om på fredag då jobbet är och annars tycker jag bara att livet flyter på väldigt bra för tillfället. Förutom alla roliga jobb har jag vunnit "Veckans blogg" hos modette, vilket är otroligt roligt. Tänk hur livet kan göra vändningar från dag till dag hela tiden, det behöver inte vara något stort, det kan bara vara t.ex. hur man presterar från en dag till en annan.

Nog om mitt tjöt på lycka i livet.. haha. Ska strax hoppa i bädd efter ett danspass, en skön dusch, en donut och ansiktsmask. Med lite sömn och vatten tills på fredag hoppas jag på att ha kunnat lyfta upp lystern i hyn, det väntas plåtning för en stor kläd-kedja.

Vi hörs imorgon med förhoppningsvis roligare inlägg!


I Thailand känner jag känner mig som mest lycklig, även fri och utvilad.



Eller kanske ännu bättre, framför kameran, shoppandes eller fikandes med vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0