black jeansshorts





Har varit förtjust i dessa shortsen sedan dag ett, eftersom att jag förra året var ute efter ett par svartfärgade jeansshorts men inte fann några. Köpte dessa men lämnade snabbt tillbaks dom. Är rädd att de blir sådär fult "halv-förstora" och jag hatar när plaggets passform inte sitter som den ska. Tyvärr. Men ett tips till er som har rätt figur för dessa tuffingar!




UPDATE: (Läsarfråga..)
Anonym om black jeansshorts: Är inte XS i de shortsen väldigt väldigt små? Jag brukar ha S men var tvungen att köpa M i den blå färgen.. är de svarta annorlunda i storleken?

Svar: De svarta borde inte vara annorlunda i storleken. Mina satt bra där bak ( som ni ser på bilden) men där fram är de rätt "pösiga" och i midjan kunde jag dra i dom rätt mycket, plus att när man vek uppkanterna satt de konstigt mellan benen, de liksom gick emot varandra och veks ner igen, jag vägrar gå med dom nere eller att behöva gå och vika upp dom. Brukar alltid ha xs i shorts som dessa så det var konstigt att de inte satt som de skulle, men min passform var kanske inte rätt för modellen, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte XS i de shortsen väldigt väldigt små? Jag brukar ha S men var tvungen att köpa M i den blå färgen.. är de svarta annorlunda i storleken?

2011-04-04 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0