Se upp Frida Gustavsson!





Idag gjorde jag stan med denna skönheten till brud. Fika och lite shopping, perfekt då vi inte setts på evigheter. Konstigt? Njae inte direkt. Hon är ute och reser var och varannan vecka, och inte nog med det. Hon delar catwalken med supermodeller som Caroline Winberg, Frida Gustavsson och Emma Wiklund (Emma S). Så, det var verkligen kul att träffa Kelly igen.

Sedan kan jag tillägga att Frida Gustafsson får se upp, snart kommer Kelly och tar över... ;) Sedan första dagen för tre år sedan när jag träffade henne på en testplåtning (våran första) har jag vetat att hon kommer att gå långt. Och det tror jag fortfarande.

(Dagens outfit kommer upp lite senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0