Amazing Trends (s/s -11)


1. Philosphy 2. Philosophy 3. John Galliamo 4. Louis Vuitton (style.com)

Här får vi se en ny våg med asiatiska influenser, säsongens färger, slitsar, blommigt, öppna tår, fortfarande håller det magkorta i sig, prydligt och mycket mer.

Oj, vad jag älskar den kommande vårens/sommarens färg- och mönster trender. Sverige har blivit så minimalistiskt, allt ska vara så stilrent och simplet, vilket jag i och för sig älskar, men det är kul att vi börjar släppa taget och bli lite mer lekfulla. T.ex. en inredning som är för enkel, minimalistisk, blir väldigt kal och kall, liksom en outfit kan bli. Jag kommer definitivt att leka med färg och mönster, dock gör jag det i form av accessoarer. Måste behålla min personlighet i stilen också, som är ganska enkel, lite glam-punkig men ändå tjejig.

Ps. Nitar och allt det där som blev så stort, som svalnade under 2010... blev nästan lite ute, är back. Lätt punk inspirerat är också en het trend. Nu vill jag ha sommar och nytt och fräscht, är trött på jeans, koftor och stora vinterjackor! Blä. Snart så, då får jag hoppa i mina jeansshorts igen, 1 ½ vecka kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0