första januari tvåtusenelva

Kan tänka sig, nu är det ett nytt år med nya spännande projekt, nya resor att se framemot, nya chanser och nya utmaningar. Jag ska sumera mitt 2010 lite bättre för er senare, just nu ska ni istället få se några få bilder från igår kväll.


Förrätten bestod av hummer och andra lyxigheter, dock är jag tyvärr inte så värst förtjust i skaldjur, önska faktiskt att jag var det. Haha.




Här ser ni en liten skymt av hur jag såg ut..


Jag gjorde vit chokladmousse till mig och mina föräldrar, lite halvt misslyckad i konsistensen med smaken var mums. :)



Jag hoppas att ni alla fick en grym nyårskväll och Gott Nytt År på er allesammans! Tack för att ni läser min blogg. Ni som varje dag kikar in, kanske någon gång lämnar en kommentar är bäst, bara så att ni vet! Nu ser jag fram emot ett nytt år som jag hoppas blir minst lika bra som det förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0