FÄRGER FÖR HÖSTEN/VINTERN 2010

Höstens färger fortsätter i det nude färgade hållet och låter även militären följa med, både i färg och look. Man tar även upp den senaps-gula färgen som blev så populär för några år sedan, till min fördel vet jag att jag har en del plagg kvar sedan dess i den färgen, en favorit färg på hösten. Grått och rosa var också några färger som syntes till på catwalken. Även om färgerna går helt mot naturen, vi gillar alltså denna höst och vinter natur färger, så kommer några färger som rött och blått vara riktigt populärt.

En stor färgklick till en allmänt neutral outfit kommer att bli suverent, jag skulle tipsa om en färgstark trenchcoat, halsduk, handskar, väska eller byxa!



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Så lite så! Tror också på färgstarka plagg som piffar upp lite till höst, snyggt!

2010-08-26 @ 18:50:25
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0