Min engel, min engel, min engel.

Igår var det rocka fett på Nrj in the park som gällde. Och det gjorde vi också. Kom ganska långt fram och kunde njuta av allt. Nu har jag precis tagit mig en dusch och skrubbat mig, skönt! Man är ju sådär fräsch efter en "konsert".

Inatt skulle jag bära upp alla glas som jag och en kompis hade druckit i, plus det jag hade haft på kvällen och medans jag går med sex staplade latteglas i båda händerna tänker jag "tänk om jag tappar något nu, då skulle jag väcka hela huset..". Jag lyckas komma till vasken men självklart var det bara tvunget att hända, jag tappade det inte men på något sätt slog det emot en kant och sedan var hela vasken respektive köket fullt av glas. Där låg jag en bra stund och försökte torka/plocka upp alla glasbitar, jag märkte att jag blödde lite, är det bara jag som råkar ut för sådant här?!

Åter till nuläget. Idag ska jag köpa nya dansskor, jag halkar på mina (ramlade i ett hopp för övrigt..) som jag har nu, de är rätt så slitna och rätt så gamla. (2-3 år ca.?). Efter det ska jag hjälpa pappa med ltie nya kläder, vi (haha) funderar på en kavaj med läderlappar på armbågarna, modernt, snyggt och inte för pråligt, lite tuffare fast att den behåller lite stil. Jag hoppas på en fika efter det.


Bra kvalité va? Men Rasmus Seebach är Rasmus Seebach och han är på min bild, det är det viktigaste, haha! Helt klart den bästa på källen, men det är ju klart - de andra låtarna är det mer "håll igång" i..

Kommentarer
Postat av: josefin palmqvist

kvällen var otroligt kul issa!

men gumman då jag sa ju att jag kunde hjälpa dig upp med dom:( så börjar du blöda det är ju mitt fel :o



sv:

haha isabel jag kan inte se mig dig fiska hehe.

Om skorna finns kvar? Det tror jag inte med köpte dom på Bianco i allum.

älskar dom!

2010-08-28 @ 15:15:43
URL: http://josssefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: H A N N A

vad jag älskar din blogg!

2010-08-28 @ 15:34:01
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: josefin palmqvist

haha isabel jag tänkte på fel skor ;)

trodde du menade dom som jag hade på mig.

Men ja dom finns kvar, eller det hoppas jag



kram

2010-08-28 @ 15:34:52
URL: http://josssefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0