What a great day!

(Tänk rubriken i brittisk engelska..)

Nu rä jag hemma från en shoppingrunda. För första gången (nästan) var det en shoopingrunda för någon annan, alltså inte mig själv. Och det var ju nästan (läs: nästan) roligare än att köpa till sig själv.. Jag var med och hjälpte pappa att köpa lite nya kläder, killkläder är alltid väldigt roligt att titta på. Ibland när jag och någon kompis går i stan kollar vi på killkläder på NK..

Jag fick i alla fall köpt ett viktigt köp och ett bra köp. Ett par nya jazzskor, mina var väldigt slitna, jag fick även ett par (dans)cykelbyxor. I jazz är det viktigt att ha tajta kläder så att läraren ser hur man formar kroppen, precis som i balett.

Kommer snart upp lite dagens osv. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0