Det bästa med höst och vinter

Hösten har dragit igång på riktigt, man kan snart säga att även vintern gjort det, dragit igång alltså. Både idag och igår fick man se lite snöfall, det låg t.om. lite slask och is på marken imorse. Här jag bor hade vi storm igår kväll och natt. Otroligt, ena dagen har man världens finaste höstväder och nästa har redan det ruskiga vintervädret hunnit ikapp. Men det finns mysigheter med vintern också, då det ligger mycket snö (inte slask) och det är kallt, solen skiner och man gör sig lite varmchoklad att ta med sig till skridskorbanan. Det finns mycket positivt och negativt med både höst och vinter, men något som jag gillar allra mest med vintern är alla godheter och mysigheter. Och jag har redan tjuvstartat.










Jag vet, jag fotar allt och alla. ;)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Sv: okejj, trevligt, tänkte bara eftersom du inte säger så mycket om utländska argenturer ;) själv träffade jag en från Imagen models och en från Donna models från Tokey i onsdags, man kan få åka till tokyo i 4 veckor, sjukt kul om man är en av dom som de är intresserad av ;)

2010-10-22 @ 23:04:40
URL: http://kajsaloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0