Monday, time for school

Just nu har jag så fruktansvärt många olika outfits i mitt huvud men jag får ingen chans till att bära dom, jag vet itne varför men det gör mig lite ledsen, haha! Men jag ska försöka komma ihåg alla mina kreaktioner som pågår varje dag i huvudet på mig och jag ska bära det snart, så fort jag får en passande dag. Jag är i stan varje dag men jag är fortfarande i skolan arje dag och 2/5 dagar går vi i kock-kläder hela dagarna, då kan man itne ha något specifikt då man känner sig lagom ofräsch och lagom stressad vid ombyten.. ;)

Här har ni i alla fall dagens!


Jag har på mig jeans från cheap monday, boots - din sko, linne från diesel, halsband - medero, kofta - gina tricot och gammal skinnjacka från gina tricot. Örhängerna kommer från Cecielie Melli, ett danskt märke.


Nu funderar jag på att ställa mig och baka en hallon- och blåbärspaj
, efter allt slit med läxor hade det suttit finfintt!

Förresten, jag kom på en idé tidigare, jag funderar på att ta ett fint, sött och blommigt block och skriva ner min favorit recept i. Just nu ligger det bara löslappar i en låda med kladdigt skrivna recept på. Jag tänkte att det hade varit kul och så tänker jag skriva ner punkt för punkt hur man gör godheterna också. Pyssligt, lite mysigt och typiskt något som min farmor skulle ha gjort. I like it.


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack!! :D

2010-09-27 @ 19:46:34
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0