I've got the shorts of my dreams!


Mockashorts och linne från Bik Bok.



Hatten är gammal från Zara, men ungefär såhär kommer jag gå omkring nästa månad i Thailand!

Idag har jag varit ledig men hade ändå en tid att passa. Skulle nämligen på klädprovning eller s.k. "fitting" under dagen inför en modevisning i februari. Så, jag och mamma bestämde oss för att åka in till Haga, titta i butiker, fika och hade det allmänt trevligt. Men jag klarar typ 1 timma i det området innan jag blir alldeles för uttråkad och less på det. Det kan vara väldigt mysigt på sommaren, men jag gillar när det händer saker runt omkring mig, när det är mycket liv i städer. I alla fall så hade jag sett ett par underbara mockashorts på Bik Bok's hensida och efter att jag såg Sofi i ett par kunde jag inte annat än att drömma om ett par till mig själv. Därför klev gick in hos Bik Bok och frågade om shortsen kommit in ännu, de gråa fanns inne i butiken men inte de bruna. Eftersom att de var så snälla gick de hämtade ett par i brunt åt från lagret. Så jag är överlycklig, vet att dom kommer ta slut fort!


Till mina mockashorts fick mamma syn på linnet som ni ser i bilderna. Hur perfekt? Så på den andra bilden ser ni alltså hur jag kommer att gå omkring nästa månad i Thailand, lite bohemiskt och väldigt turistigt - men det är just vad jag är snart, en turist!


Är kär. Detta kommer lätt att bli "mitt bästa köp från året 2011". Haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

JÄTTESNYGGA SHORTS!

2011-01-16 @ 22:05:46
URL: http://emmazzeta.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vad snyggt linne!

2011-01-21 @ 10:24:08
URL: http://csinosbymiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0