Svävandes någonstans högt ovanför rosa moln.

Vad ska man säga... jag är förvirrad. Jag är så sugen på en ny blogg på blogspot (sanningen är att det ligger en där, fast utan innehåll), men samtidigt älskar jag min blogg här. Det är dock så fruktansvärt skönt att bara starta om och rensa bort gamla inlägg, men samtidigt vill man ha kvar dom som minne av vad man åstadkommit.

Jag är lite väl pedantisk ibland och jag klarar inte av när jag inte har koll på min blogg - ibland känns det som att det inte finns något riktigt ämne i bloggen. Jag tror det bara är jag som spårat lite, men jag gillar att hålla mig till mina intressen/ämnen som jag faktiskt kan någonting om. Det jag är ute efter att uppnå är: en stilren känsla med mycket bilder och varierande inlägg. Jag vill dela med mig om mitt liv som modell, av mina outfits och mitt intresse för mode och skönhet. Med lagom (hehe) mycket text och fruktansvärt mycket och inspirerande bilder. Lyckas jag?

Jag vill inte börja spåra ut och starta upp en helt ny blogg, denna bloggen har jag jobbat med under en lång tid nu, men är den för varierad? Eller är det alledeles lagom variation på inläggen? Haha, bäst jag slutar innan jag freakar ut. Nu är det upp till er att hjälpa mig - nu har ni er chans att säga ifrån och jag har min att ändra och redigera på sånt som är bra vs. dåligt!


(google.se) rose de nuages

Kan ni inte ge mig lite respons? Vad vill ni läsa mer respektive mindre om? Vad är bra/dåligt? Hit me!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker att bloggen är jätte bra!! Väldigt varierande om modellandet, ditt liv, din fritid och stora intresse för mode och skönhet!! Jag gillar mycket text och bilder och att bara lära känna dig. Är väldigt intresserad av "skönhet" och om modellandet så det skulle vara kul att läsa ännu mer om haha. Det är alltid kul med dina outfit bilder!! Nån gång skulle du kanske kunna göra "veckans shopping tips" (eller månadens) hihi och tipsa om lite nya saker/kläder som du gillar som finns i butik :). Jag tycker din blogg är riktigt bra, intressant och verkligen givande!! Vet många som läser och tycker likadant :) om du vill ha en förändring eller liknande så kan du ju alltid göra en ny grader eller så ;) stor kraaam

2011-06-01 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0