Fråga på!



Det är första gången jag anordnar en frågestund, tyckte att det kunde vara kul! Så nu är det bara att fråga på tills jag säger stopp.

Passa på att fråga mig vad ni vill. Allt mellan himmel och jord. Allt ifrån mitt modellande till min favoritbok. You get my point!

NU KÖR VI!! :)

--Translation--
I've noticed that some of my readers aren't swedish. So, if you have any questions put them in the "comment-box" and I will answer all of your questions as soon as possible! LET'S GO!! :)

P.s. Welcome to my blog, all new readers! And if you guys want more translations in the future, let me know!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken är din favorit affär? :) GRYYYYYYYYMMMM blogg tjejeeen!

2011-03-06 @ 11:29:55
Postat av: Anonym

du är alltid så fräsch, kan inte du berätta om din "skin routine"? alltså vilka produkter osv du använder till t ex ansiktet? :) :)

2011-03-06 @ 11:30:51
Postat av: Julia

Hej hej, detta är egentligen ingen fråga utan bara något jag vill säga! Din blogg är verkligen jätte fin och väldigt kul att läsa! Det är ju himla roligt att det går bra för dig Isabel!

Kram Julia!

2011-03-06 @ 11:32:12
Postat av: Anonym

Jag skall till Göteborg i helgen och undrar nu om du har några bra affärer att tipsa om ? Älskar din stil !

2011-03-06 @ 11:45:17
Postat av: Anonym

Heej! På de bilder där du har en gul t-shirt för några dagar sedan, har du läppstift där? och isf vilken färg? :)

2011-03-06 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0