Simpleness


skinnjacka och kavaj - Zara förra året, linne - gina tricot, jeans - Levi's, sjal - Lindex, boots - Esprite

Idag var det tänkt att jag skulle upp till agenturen en sväng för nya polaroid-bilder, men tydligen var det bara de modeller som behövde träna lite på poser inför en casting som är snart, som skulle det. Alltså slapp jag det. Dock hade jag redan klätt mig i den typiska och enkla modelloutfiten: jeans och linne, med ett par klackar nära till hands. De kom dock aldrig till någon användning.

När jag ska på casting eller ta nya polarider lägger jag gärna till en snygg väska, ett par snygga boots och en sjal, just för att ge outfiten en touch av mig. Jag gillar inte att se för tråkig ut och vill alltid att mina outfits ska innehålla något personligt.

NU ska jag fortsätta att titta på Gossip Girl (visas från hela början, varje vardag kl. 15:00). Jag vet att jag sett säsong 1, 2 och 3 säkert tre gånger men GG måste vara en av de bästa serier som någonsin gjorts...

Kommentarer
Postat av: josefine - foto & vardag ♥

snygg outfit !! <3

2011-05-31 @ 18:51:08
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0