BOOTS FASHION

All vet ju att det inte var direkt igår som bootsen blev populära, men faktum är att de håller sig kvar även i år och jag tror att dem kommer att vara så ganska länge. Kanske förevigt?

I alla fall finns det ett par olika som jag verkligen skulle stoppa ner mina fötter i under kommande höst/vinter. Låt mig visa er och bedöm sedan själva, några ni fastnade för? Har ni hittat några andra som man måste bara ha? Eller är det så att ni kanske är ekonomiska och kör på samma som förra året? (tummen upp i så fall!)


affär: nilsons ph: modette (finns även i kastanjebrunt)


affär: din sko ph: din sko



affär: din sko ph: din sko

- Själv är mina Björn Borg boots 2 år gamla och när det är snö fastnar det under den slitna sulan, så efter ett tag blir man lika hög som en stylt docka... dags för nya kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0