HAD A BAD MONDAY

Ligger för tillfället och sover. Nästan i alla fall..
Började 8, slutade vid två då jag egentligen skulle ha min första konståkningsträning denna säsongen men planerna ändrades. Jag blev sjuk. Vaknade av halsont, huudvärk osv. Usch kan inte vara sjuk, får inte - det skulle betyda att jag inte kan vara med på matlagningen imorn och då skule jag behöva stanna hemma hela dagen. Dumt.

Orkar inte blogga just nu. Ska sova eller titta på film, får se hur jag känner mig senare.

PS. Jag är me och tävlar på Vivienne's blogg, en grym bloggerska med snygg stil! Gå in och kika på hennes blogg + titta in på tävlingen, glöm inte att läsa om vad man kan vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0