HOME

Nu är jag hemma efter en veckas hästhyrning och tänkte att jag ska försöka få igång bloggen igen, så fort som möjligt. Det har gått en vecka utan uppdatering, men så är det - man kan inte alltid ha tillgång till dator. Jag har ju varit ute i ödemarken inne i Sveriges vackra natur.

Ville bara säga att jag är vid liv, jag är nu tillbaks i de gamla bloggvanorna. Kanske är det bra att ha en veckas paus för att få ny och fräsch inspiration? Dock kan jag inte säga att jag saknade inspiration så att det krävdes en paus, för min "paus" var ingen paus utan en liten resa för mig. Jag har hyrt häst och levt ett liv som inte alls är likt det jag är van vid. Jag har levt ett lantliv, jag har ridit varje dag, t.o.m. fiskat, rensat blåbär och fångat in en ko. Jag har varit så långt i från storstadslivet som möjligt, för att ta i lite. Egentligen tyckte jag inte det var så jobbigt, mest skönt med den otroligt vackra och tysta miljön som finns i Sverige, som jag för övrigt aldrig upplever.

Men nu, back to buisness, jag älskar storstadslivet och jag vet att det är där jag hör hemma, men jag som tycker väldigt mycket om hästar och att rida tackar verkligen inte nej till en vecka borta från omvärlden med en vän, hästar och naturen. Nej, maybe time for a cappucino? På något sätt ska jag vara i stan imorgon, vare sig det är på kvällen eller på dagen. Bara andas in lite liv, se människor och gå in i affärer fulla av snygga kläder, skor och accessoarer. Kanske t.o.m. redan börja sakna fridfullheten i Småland? We will see..



Bild av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0