VÄLKOMNA!

Det är en ganska lång historia innan jag kom hit. Jag började blogga för ca. fyra år sedan då jag gick i 6:an, nu ska jag börja på gymnasiet till hösten. Då drev jag i alla fall en blogg kallad "issamode", efter det har jag haft ett antal olika bloggar och även haft dem på olika bloggsidor. Precis har tävlingen "nextinfashion" driven av modette, valt ut sina finalister och jag vet inte vad som kommer att hända med den bloggen jag hade startat där men i alla fall så ska jag börja om här, på karinisabel.

Isabel heter jag, är 16 år om mindre än en vecka, ska till hösten börja på "hotell- och restaurang" linjen i Göteborg, för att sedan läsa vidare på Burgården och då i inriktning "hotell- och konferens". Jag har en stor passion för både kläder/mode och fotografering. Då och då jobbar jag som modell för Avenue Modeller i Göteborg, alltså gillar jag inte bara att stå bakom kameran utan även framför. Jag är nog som bäst framför, men med min bror till fotograf går även fototalangerna framåt. Sedan ger ju bloggen en framför allt mycket träning, jag fotar varje dag och jag kan ju inte lägga upp dåliga bilder här inte!

Med detta sagt hoppas jag att ni ska trivas, så varsågoda att läsa, titta och njuta!


En nyss tagen bild från Turkiet, Marmaris.

Kommentarer
Postat av: bror

hej hej =P

2010-08-04 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0