Christmas eve


Världens sötaste och charmigaste systerson? Eh, ja!


Julmat är mums, men fråga mig inte hur jag lagt upp den... tänkte inte på att maten också skulle fotas. ;)


Kollar in Kalle Anka (Och nej, vi tre är inte syskon).


Måste nog vara det bästa på hela julafton, Ris á La Malta, gottigotti!


Ännu en fin systerson!


Frieri så att säga, vackert... romantiskt!


Gröt i ansiktet och allt..




Söt tomte!

Sådär då vart denna jul över, snart i alla fall. Ska äta julbord för sista gången i år idag och efter nyår börjar man smått förbereda sig för nya tider, för vår och varmare dar. Just nu ser jag fram emot Thailand i Februari, när något annat tar slut börjar något annat att se fram emot. Jag har redan resfeber.. är det normalt? Det är nog inte konstigt med tanke på att denna resa blir lite speciell nu med bröllop och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0