Elle galan- tjugohundraelva

Jag som modell har vissa mål och drömmar inom mitt yrke. Jag har redan, enligt mig, ett av världens bästa jobb (jag älskar det, har redan hittat rätt!), men man kan inte sluta vara ambitiös och ha drömmar för det. Jag har drömmar inom mitt yrke och utanför det.

Något som gör mina drömmar/mål svårare för just mig är min korta längd, att vara en anställd modell på 170 cm är bra, men kanske inte om man vill nå längre. Jag vill få pryda omslag, bara att få synas i en stor tidnings moderepotage vore fantastiskt. Jag har dessa drömmar som jag inte ser är så realistiska. Den ena är att t.ex. få pryda eller synas i ett av mina allra största favorittidningar och några av dom är ELLE, bon, bazaar och Vogue .

Som ni vet är jag galen (och har alltid varit) i kläder, skor, läckra läppglans och nagellack, grymma ögonskuggor och snygga, fina smycken, och när jag var liten (även nu) älskade jag att klä upp mig. Jag gjorde mig då och gör mig nu, varenda kväll när jag är utomlands, snygg. Det är både smycken, smink, fräcka skor, härliga klänningar, jumpsuits eller snygga shorts som gäller- men att få göra sig redo för en ELLE gala hade varit något utomordentligt, en dröm och en stor chans. En chans för mig att synas, både för jobb och blogg, att få uppleva och känna på hur det är att för en gångs skull medverka i något så stort event som detta.

Vilken lyxig chans va! Vilken lyxig dröm...

Detta är mitt bidrag till tävlingen med L'oréal där man kan vinna två biljetter till ELLE-galan - Något helt fantastiskt!

HÄR kan man gå in för att medverka själv i tävlingen!

(http://loreal.feber.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0