Julmingel

Förlåt, jag vet att uppdateringen ligger lite väl lågt just nu för tillfället. Det beror dels på att jag inte har varit hemma, imorgon måste jag göra klart några skoluppgifter som jag måste skicka in plus at jag ska upp till agenturen en sväng. På torsdag har jag träning hela eftermiddagen, så jag antar att på fredag blir det som vanligt igen.

Jag är i alla fall hemkommen från lite julmingel på produktionsbolaget Eyebrite, dom som gör Julfilmen på götaplatsen. Det bjöds på god italiensk buffé, dricka, snacks och självklart filmvisning. Trevligt trevligt. :)

Ska spela in desperate housewives och cougartown och istället sova. Är supertrött. Vi hörs så fort jag har tid!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0