När man väl måste går det inte, man måste låta det komma av sig själv.

När kroppen och hjärnan övertas av tankar, nervositet och lite smått panik: hjärtat börjar sakta men säkert att klappa lite fortare och ju mer man tänker ju fortare klappar hjärtat. Jag sitter med en en hel rad frågor att besvara, men jag vet inte vart jag ska börja.. när jag väl behöver min kreativa hjärnhalva som mest, är den som minst sammarbetsvillig.. Jag vill ju lyckas så bra, jag vill ju visa vad jag går för, att jag älskar det här... men då bara försvinner orden, idéerna och kunskapen. Vart vet jag inte, men inte ner i mitt block i alla fall.



För en stund ska jag ägna mig åt allt som inte tillhör ordet KREATIVITET. Andas, äta lite mat, titta på lite tv (nej, det är ju någon form av kreativitet..). Jaja, jag kommer väl på något tråkigt att göra. För att försöka att inte tänka på kreativa saker är tråkigt, men just vad jag behöver för stunden. Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: sandra

hur många läsare har du per dag ungefär?

jätte fin och intressant blogg också <3 :D

2010-12-29 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0