veckans tio snyggaste

Är en av "veckans tio snyggaste outfits" hos modette, igen. Så himla roligt! De har listat förgående veckas snyggaste outfits ur tävlingen "HP Personal Style".



Tycker att deras kommentar fångat mig ganska bra, dock bär jag inte denna outfit ovan på sommaren - den bar jag i höstas. Den andra outfiten jag laddat upp i tävlingen där jag har på mig over-knee är en outfit från i november.

Men helt rätt, det är grymt snyggt att ha knästrumpor på sommaren med bara ben och koftor på kvällen tillsammans med jeansshorts, det är grymt!

Glaaad tjej som blivit listad 3 gånger totalt hos modette! ;)

(PS. Glöm inte av att ni kan gå in HÄR för att rösta på någon av mina outfits, om ni vill!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0