Höststämning

Är det bara jag som lyckas känna av lite mysig höst-stämning på bloggen? i Datorns högtalare spelas just nu New York, New York av Liza Minnelli samtidigt som jag bläddrar igenom bloggen för att se hur allt ser ut. Men snart kommer det bli mer julstämning tror jag, när december drar igång drar även allt julbak, julpynt, julfilmer, julkalendern, advent osv. igång. Woho! Jag älskar julen, den är ju så mysig.

Nu ska väl jag och mamma äta mina bullar och se Top model som vi spelade in igår, ikväll är det ju veckans bästa kväll också förresten - desperate housewifes + cougar town. Skönt att man är ledig imorgon, då gör det ignet att man sitter uppe och kollar på massa goa serier! Ha en härlig tisdagskväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0