MODETTE: Veckans tio snyggaste outfits

Enligt mig själv har jag fått vara med om en del roliga, kanske inte världsstora, men ändå stora saker för mig. Nu pratar jag om mig och min blogg alltså. Allt står modette för - en av Sveriges ledande modesajt. Det började med att jag fick represterna en av personerna i "veckans bloggpanel" där man snackar mode. Sedan rullade det vidare med att en av mina sommaroutfits blev toppade i "veckans 10 snyggaste outfits" och sedan så vann jag "veckans blogg" hos dom, här finns intervjun som dom gjorde då.

Nu har de ju startat en tävling med HP personal style, där jag självklart lagt in en av mina outfits (tar mina chanser). De har på modette.se toppat "veckans 10 snyggaste outfits" från HP personal style- tävlingen, där jag fick en plats jag med. Så otroligt roligt!

Måste säga att modette är den bästa sidan om man vill få chans till att synas mer inom mode- och bloggvärlden. Jag är grymt tacksam för dessa saker jag blivit tillägnad, kanske inte så stort tänker någon - men man får tänka på att det inte är många som fått chansen av alla modebloggare det finns totalt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0