Nöjesnytt Jönköping

Jag kanske har skrivit om modereportaget som jag gjorde tillsammans med ett gäng andra modeller i jönköping? Vi var i alla fall i Jönköping och fotade för ett modereportage som skulle vara i deras tidning Nöjesnytt. Jag har säkert länkat till sidan där tidningen finns på nätet (HÄR kan man se reportaget, s.20/21) men här får ni se lite bilder!




Nöjesnytt Jönköping Oktober 2010


Förresten!
Jag vet att det är många tjejers dröm att bli modell, vissa förstår att det är en krävande bransch där alla inte platsar, men drömma bör man annars dör man. Och jag tycker att även om ni kanske inte har rätt utseende osv. för branschen ska man söka in till agenturer, man vet aldrig, du kanske är perfekt för branschen. Det är många som tror att dom inte kan bli något när det faktiskt är dom som kan, så ta en titt på Kenza & Tyra show denna vecka för där uppfyller de just en tjejs dröm om att få vara modell för en dag. Där kan ni se hur det går till, verkar det kul, tror du att du har chans, sök! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygga bilder!

2010-11-30 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0