What do you think?

De flesta som gillar att läsa bloggar, bloggar själva eller bara har koll på bloggvärlden vet säkert om Tyras smyckeshemsida "style by Tyra" där hon säljer smycken hon själv desginar eller handplockar. Jag tycker om hennes koncept och tycker verkligen att de finns snygga smycken, speciellt ringarna (är mest för ringar och klockor vad gäller smycken).

Så nu undrar jag, vad tycker ni om idén och smyckerna hon säljer?


  
  
  
Några av mina favoriter!

Okej, detta var ingen bra idé. Jag skulle kunna fylla en hel bloggsida med smycken som jag gillar från Tyras hemsida.. Funderar på att klicka hem något, trots att jag egentligen inte är så mycket för nätshopping, sedan har har jag inga pengar kvar efter Malmö. Nej, får nog vänta ett tag... tills jag får pengar, vill så gärna ha någon av tvåfingerringarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0