Exhausted?

Nu är jag äntligen, om man nu kan tycka så, hemma från två fullspeckade dagar. Därav min låga uppdatering. Har varit så otroligt roligt och jag har njutit av båda dagarna till fullo!

Igår (fredag) plåtades jag med 5 andra kill/tjej modeller för deras lakoaltidning "Nöjesnytt". Så när jag kom hem igår vid halv nio var det bara till att duscha, äta och ladda inför idag.

Idag redan vid sju mötte jag upp alla andra modeller och sedan åkte vi iväg till Borås för en heldag på deras mässa/designertävling "Show up fashion". Vi gick tre visningar, så jag kom hem vid 8 efter att ha hunnit få med mig kinamat också. Just nu sitter jag alltså mätt, belåten, trött, glad och allt vad man kan vara. Jag har verkligen världens roligaste jobb och det är väl skönt att man kan säga så om sitt jobb, för det är det viktigaste, att man tycker det är kul!


Back


Kommentarer
Postat av: anna 'rodni' nilsson

roligt att du tyckte det var kul!:) du var superduktig!!

2010-10-04 @ 13:47:10
URL: http://www.blogg.rodni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0