The day before yesterday

Oh, sorry... jag har haft fullt upp med filminspelningar, träningar osv. Men det gick i alla fall riktigt bra igår, tror jag. Det var så fruktansvärt roligt, älskar mitt jobb så otroligt mycket. Det är som skapat för mig, nu hoppas jag på mer jobb med både film och plåtningar. Film är ju helt nytt för mig, men det är inte så svårt att övergå från en poserande stillastående modell till en rörligt poserande skådespelerska. Hehe. =)

Tänkte snart bäda ner mig i sängen, läsa P.s I love you och sedan somna gott. Kram!

( Här har ni en outfit från i måndags! )




Såhär såg jag ut under den stora och goa' vinterjackan från Zara.

Chinos - monki
boots - björn borg
cheap monday linne
gammal kofta - zara
halsduk - gina t.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0