Vinter fräsch

Nu känner jag mig redo inför vinterns dysterhet. Har spenderat över 3 timmar på Björn Axéns hårsalong inne på Åhléns City idag och känner mig nu riktigt fräsch pigg i håret. Dock har det varit en jobbig dag. Igår var en av mina bästa vänner med om en ridolycka så har bara tänkt på henne under hela natten och dagen. Att det var bombhot mot just centrala Göteborg där jag befann mig idag gjorde inte det hela bättre, hehe. Men efter klippningen gick jag hem till min fina vän med "lyxmuffins" från Cederlöfs och så gjorde vi i ordning lite te. Tyckte hon behövde te och muffins, te löser alla problem. Det är typ sant..

Här har ni dagens och ni ser även mitt nyslingade hår. Frisören kände för att styla det lite, så hon gav mig vågit hår. (Dock halvt försvunnet i blåsten..)





Strumpbyxor köpta förra hösten - twilfit
Boots - Din Sko
Jeansshorts - Cheap Monday
Spets t-shirt - Lindex
Kavaj från förra hösten - Zara
Ring - rock by sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0