Give me!

Detta är egentligen löjligt för jag vill verkligen ha allt från Acne's kollektion och en hel del av Filippa K's också, sedan finns det en grymt snygg kappa från French Connection som inte skulle sitta fel men som jag inte fann någon bild på. Men jag måste ändå visa er vad jag springer in och klämmer, känner, tittar och njuter av för ett ögonblick nästan varje dag... på Åhléns. Om man bara kudne vara rik för en stund.. eller mer.


Mockajackan med ullkrage (från ACNE) har jag spanat in sedan första dagen jag såg den komma in på Åhléns City och det var då jag även tänkte "Jaså, det är fårull som kommer att gälla i höst/vinter..", gissa om jag hade rätt. ;) Still want it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0