HEAT

I fredags hade jag 3 timmars håltimamr och "sprang" (slow-walkade mera, för att dröja ut tiden) därför runt i stan. Hälsade på hos Åhléns parfymeri och blev då på-hoppad av en dam som gjorde lite extra reklam för Beyoncés parfym nyhet, HEAT. Jag låtsades självklart att jag skulle fundera eftersom att den var både i extrapris och god. Bad om att få den på handleden, för jag ville se hur den doftade på, jag tyckte ju den var god. Den riktiga sanningen var att jag tyckte om den ganska mycket att jag själv ville gå runt och dofta som den, men mest för att jag ville vara snäll.

Beyoncés nya doft luktar kvinnligt och parfymens utseende ska presentera stjärnans glöd och former. I doft av bl.a. vaniljorkidé, persika, magnolia, musk och kaprifolnektar. Finns nu i extrapris, ca. 250 kr tror jag, på Åhléns.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0