Intervjun ligger uppe!

HÄR kan ni gå in för att läsa om intervjun som jag gjorde med modette. Anledningen till intervjun var för att jag vann "Veckans blogg" hos dom och därmed gör man ett ropertage om bloggerskan. Väldigt roligt att få hamna på modette's sida, för tredje gången också!


Från i somras.. har för första gången lite bildbrist, haft mycket för mig under veckan.

NU sitter jag med en ansiktsmask, håret uppe i en turban och med nyrakade, smorjda ben. Har kommit hem efter konståkningen och en tallrik med Oves gatukök. Strax ska jag fixa till mina korta, omålade naglar (ett måste när man går på min gymnasielinje) och lacka tånaglarna. Jag gör mig alltså redo inför en plåtning imorgon! Om jag får lov ska jag ge er någon backstage bild och så kanske jag kan avslöja vad det är för jobb.
Kan ni gissa? Det är i alla för en stor klädkedja's hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0