Seize the day




(minoutfit.se) boots - björn borg, haremsbyxor - gina tricot (förra året), linne/topp (ny) - cheap monday, väska - wera (åhléns), skinnjacka - zara, hatt - zara

Idag har jag mest irrat omkring i stan, först nordstan och sedan i resten av mysiga Göteborg stad. Hade 3 timmars håltimmar så då fick det bli att roa sig själv med att låtsas gilla nyinkomna dofter på parfymerier, låtsas köpa rouge för att få bli sminkad på Åhléns, ätit och kollat in nyheter i butiket, fast det fanns inga nyheter så det var inte kul. Jo just det, jag provade olika skor också, men jag kan inte köpa några skor nu ändå, så det var ju onödigt.

Efter skolan tog jag en latte med min fina vän Josefin, hon räddade min dag. Gud vad vi är kul. (haha)

Nu blir det till att, hm.. sno något i skafferiet och sjunga med i någon "the script- låt" med min fina stämma, eller varför inte sjunga till Rasmus Seebach, fin stämma plus grym danska, då kan det verkligen inte bli bättre.. Latero!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag har kollat på det linnet på weekday. Så himmla snyggt. Vad kostar det? :)

2010-09-10 @ 18:13:39
URL: http://godmorgonamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: Okej, ska nog skaffet ett sånt :) måste säga att dina senaste outfits är sjukt inspererande! god job;)Kan säga att filmen va bra. Den slutade bara väldigt märkligt ;P

2010-09-10 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0