Zara LookBook

När jag häromdagen såg en att känd butikskedja (minns inte vilken) fortfarande säljer jeansleggings nästan dog jag. Var inte det typ, så 2007? ;)

Enligt mig är jeans mer än rätt, skippa alla jeansleggings och sätt på dig ett par riktiga, snygga jeans. Allt från klassiskt mörka, höga till boyfriend-jeansen. Ändå är jag en person som älskar leggings i olika former, mönster och material, men ibland är det skönt att kunna vara trendig i ett enkelt basplagg. Ibland är faktiskt enkelt mer rätt än något annat.

Kolla in Zara's senaste jeans-lookbook!






Kommentarer
Postat av: nicole

snyggt:)



/shoppaholly

2010-09-15 @ 17:10:10
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0