big WANTS


//ZARA.COM//

Kikade på dessa snygga byxorna inne på Zara häromdagen och det var de gröna som fick blicken att hamna just på dom. Sedan såg jag de orange/röda. Helt amazing! Vill ha, vill ha, vill ha. Tror jag helst skulle vilja ha de orange/röda eller gröna, de vita och de rosa är ifs himmelskt fina dom också...


Har ni förresten sett dessa? Jag DOG på riktigt, direkt när jag såg dom för några dagar sedan. Skulle nästan kunna döda för dessa... Har letat efter ett par ballerina, egentligen svarta men när man hittar några så unika och fräcka som dessa så höjer dom ens förväntningar. Attans att dom är så dyra, annars skulle de redan prydligt fått stå i min skohylla. Nu ska jag leta efter en budgetvariant till dessa. Zara har alltid varit en affär för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0