Man kan aldrig få för mycket kläder, bara för liten garderob!



En enkel men skön outfit (dock lite för varm, hur amazing är inte det?). Så fick det bli, för på dagens schema stod: Vårshopping!!

Jag och mamma har sprungit runt som galningar, jag må säga att det är skönt att vara tillbaks i hemorten och slippa all rörighet som är i sthlm. Här känner man ju till vartenda litet hörn. Mina armar (och ben) värker, men vad gör det? Jag hittade nästan allt jag var ute efter, nu är bara frågan hur man ska få plats. Mina lådor i garderoben går inte att stänga, galgarna ramlar ner p.g.a. att det är så trångt.. Haha dilemma. Men ett 'motto' som jag brukar gå efter lyder: Man kan aldrig få för mycket kläder, bara för liten garderob! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0