q/a

Här kommer lite svar på era frågor som jag fått bland kommentarerna.

Tilda:
Tack! Jag vet faktiskt inte om man behöver betala frakt när man handlar hos emmaoclothing.se, det står inget om det så då borde man inte behöva det. Tänk på att plaggen inte går att lämna tillbaks när man köpt dom. Läs mer på hennes hemsida. :)

Lovisa: Shortdressen är från förra våren och köptes i Polen på Zara, vet inte om den ens funnit i Sverige men den finns i alla fall inte att få tag på nu. Tyvärr! Men blommigt är en stror trend i vår så jag är säker på att du kan hitta något liknande på kanske Topshop, Bik Bok eller H&M. Leta runt!

Anonym: Visst kan jag ge dig lite tips på hur du snyggast bär denna i vår och sommar! Jag själv kommer att köra på vita låga converse, skinnjacka, solisar och hatt till det. Också fint med ett par bruna gladiatorsandaler och någon romantisk hatt med virkat, ljust mönster! En stor hoodtröja och boots kan vara en annan variant om värdet inte håller för den sommriga klädseln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0