Det vankas amerikanskt.



Förresten, här är bikinin jag pratade om. Älskar den, må vara den snyggaste jag har. Snyggare hade det varit om jag ursprungligen var från USA, men man kan ju alltid låtsas och det räcker med att tycka att flaggan är fin. Haha. 100 kr gick denna på här i Khao Lak, det fanns billigare men denna var lite finare i kvalitén.

Imorgon tar vi en varn till Phuket och åker runt till olika shoppingcenter. Så det blir alltså en heldag med shopping och förhoppningsvis finns det något Starbuckscafé där. Vi ska antagligen också få se några sevärdheter där. Jag uppdaterar imorgon eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesnygg bikini!

2011-02-16 @ 23:16:38
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0