Fruitnails and valentine





Glad alla hjärtans dag vill jag börja med att säga! Idag är det dagen då man firar sin kärlek till någon eller till alla som betyder mycket för än. Jag och familjen kommer att fira med god middagsbuffé, underhållning osv. Jag hoppas att ni får det minst lika trevligt i Sverige!

På bilderna ser ni min sysselsättning nu efter en lång dag på White Sand Beach. Spana också in mina nyfixade naglar. Gjorde det på stranden för 100 kr, fick manikyrbehandling och nagelmålning, och jag kan verkligen säga att mina naglar behövde den där manikyren. ;)

Nu ska jag och mina godissöta naglar vandra till kvällens alla hjärtans dag- firande. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0