On our way to beach







Häromdagen påväg ner till stranden. Jag skulle bokstavligt talat kunna bo i dessa jeansshorts från Cheap Monday. Dom är lätt mitt bästa år 2010, även min shortdress som jag köpte i Krakow (Zara) är väldigt älskad och åker nog på ikväll om jag inte bestämmer mig för min svarta spetsfodral från Gina Tricot. Också ett köp från förra året. Har knappt hunnit med några riktiga kap nu 2011, jo, förutom ett par Esprit boots som mamma haffade åt mig dagarna innan vi åkte. Ska visa er dom när jag är på hemmaplan igen!

 

Kommentarer
Postat av: sofie

vart är tröjan ifrån?

huuur fin som helst.

svara jättegärna på min blogg annars kommer jag glömma av att gå in här och kolla. haha :(

kram!

2011-03-06 @ 15:42:55
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0