Relaxing in thai.



Flygresan tog "bara" 10 timmar denna gången, jag sov inte en blund men hade laddat upp med godis och film. Jag älskar att flyga, det är mysigt och spännande.

Nu sitter jag i alla fall i hotellrummet och eftersom att vi kom fram tidigt imorse har jag kunnat ligga och slappa på stranden hela dagen. Självklart har vi också ätit på vårt favorit lunchställe. För övrigt sitter jag i min morgonrock, i hotell-flipflopsen och ska alldeles strax göra mig i ordning. Ikväll bjuder hotellet oss på middag, just för att vi har bott här tidigare. Lyxigt va? ;) Haha.

Just det, i början av flygresan fick jag sitta bredvid Hans Falén, ni vet han från "När & Fjärran". Haha, lite kul. ;)

Nu ska jag mumsa på godis och fixa naglarna, hoppas att ni har det bra i Sverige! Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0