Vanilla lace & love spell



Den långa, och tidiga, flygresan hem startades med en blåbärsfrappe på Dunkin Donuts och där efter dålig flygplansfrukost men ack så goda smoothies de har på flyget. Efter några, eller ganska många, timmar landade vi i Sharjah (ett Arabland som ligger precis intill Dubai). På resan ner till Sharjah kunde man se ut över Dubai och våra blickar nådde världens högsta byggnad som syntes ovanför molnen. Ett 20 minuters stopp inne i flygplatsen och jag hann åskåda flera oljeshejkar med ännu fler heltäckta fruar, ett snabbköp på McDonalds (pomme frites för min del, donken är inte någon favorit precis) och det bästa av allt, jag fyndade två body mistar från Victoria Secret's skönhetsserie. Blev favoriterna Vanilla Lace och Love Spell, det är dom som jag personligen tycker luktar godast. 105 kr st. (15 dollar) gick dom på, inte riktigt, men nästan i prisklassen de ligger på i USA. Efter det gick resan hem väldigt bra och det där stoppet mitt i Arabien någonstans blev plötsligt till den bästa mellanlandningen vi hade kunnat göra.

Nu vill jag bara tacka för mig, tacka er som följt mig på min resa! Men var beredda på många fler inlägg från Thailand, jag har så mycket överblivna och opublicerade bilder att jag inte vet hur jag ska kunna visa er allt. Nu är jag back on track och jag är peppad upp till 1000, för allt. Bloggen, livet och roliga kommande saker och resor. Glöm inte att ni kan följa bloggen på Bloglovin om ni gillar det ni får läsa här hos mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men 75 dollar? är inte det typ 500 kr?

2011-02-25 @ 17:45:04
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0